ایک کامیاب آن لائن مواد تخلیق کار بننے کے لیے 6 مہارتیں

ایک کامیاب آن لائن مواد تخلیق کار بننے کے لیے 6 مہارتیں۔
Best Tips To Create Content

 تمام موجودہ ڈیجیٹل مارکیٹنگ اقدامات مواد کی پیداوار کی بنیاد پر بنائے گئے ہیں-تحقیق کے عمل ، اسٹریٹجک آئیڈیاز کے ساتھ آنے ، ان آئیڈیاز کو ہائی ویلیو کولیٹرل میں تبدیل کرنے اور پھر ایک مخصوص سامعین کے لیے ان کی تشہیر کے طور پر بیان کیا گیا ہے۔ ویب صفحات ، بلاگز ، انفوگرافکس ، فلمیں اور سوشل میڈیا پوسٹنگ ڈیجیٹل مواد کی تمام مثالیں ہیں ، جن کی مارکیٹنگ روایتی مارکیٹنگ کے مقابلے میں لیڈز کی تعداد سے تین گنا زیادہ پیدا کرتی ہے ، جبکہ اس کی لاگت 62 فیصد کم ہے۔

 تمام مشمولات کا ایک مقصد ہے: سامعین کے ساتھ رابطہ قائم کرنا - نئی لیڈز لانا اور اس کے نتیجے میں پہلے صارفین کی واپسی۔ شروع کرنے والے یقین کر سکتے ہیں کہ مواد بنانا آپ کے اپنے خیالات سے شروع ہوتا ہے اور آپ جو بات چیت کرنا چاہتے ہیں۔ تاہم ، سامعین کو جاننا (یہ تصور کرنا کہ وہ کس چیز کی قدر کرتے ہیں ، انہیں کیا دلچسپ لگتا ہے اور کیا مواد ان سے اپیل کرتا ہے) دراصل ذہن سازی کے عمل میں اہم پہلا قدم ہے۔

 اور ، اس حقیقت کے باوجود کہ ڈیجیٹل دنیا ہمیشہ بدلتی رہتی ہے ، مواد کی تخلیق کے جنون کا ایک طریقہ ہے۔ اگر آپ مندرجہ ذیل اصولوں پر عمل کرتے ہیں تو ، آپ اپنے آپ کو ایک تخلیقی رہنما کے طور پر جلدی سے قائم کر لیں گے ، اور ان کے مسائل کو حل کرنے کے لیے اہل امکانات تیار کریں گے۔

 سرچ انجن کی اصلاح

 آج کے مارکیٹنگ سکوائر میں آپ کو اپنے مواد کو سرچ انجنوں کے لیے دلکش بنانا چاہیے۔ آپ کی تحریری صلاحیتوں کو بہتر بنانے میں مدد ملتی ہے ، یقینی طور پر ، لیکن SEO ٹولز بھی استعمال کریں تاکہ آپ کو زیادہ سے زیادہ مواد حاصل کرنے میں مدد ملے۔ ویب مواد لکھنے والوں کو SEO کے بنیادی اصولوں سے اچھی طرح واقف ہونا چاہیے اور انہیں اپنے کام پر لاگو کرنا چاہیے۔ اور یہ صرف کاپی رائٹرز کے لیے مہارت نہیں ہے۔ مناسب طریقے سے تیار شدہ ویڈیو SEO اور امیجری آپٹیمائزیشن مواد کو اس سے کہیں زیادہ درجہ دینے میں مدد کرتی ہے۔

ایک کامیاب آن لائن مواد تخلیق کار بننے کے لیے 6 مہارتیں۔
Do SEO Properly

 سامعین کس طرح کسی موضوع کے بارے میں بات کر رہے ہیں یہ سیکھنے میں ایک اور زبردست نقطہ نظر مطلوبہ الفاظ کی تحقیق کرنا ہے ، جو مواد کے تازہ ترین آپشنز کی شناخت میں بھی مددگار ثابت ہوگا جنہیں آپ نے دوسری صورت میں نہیں دیکھا ہوگا

 تحقیق

 اچھے مواد کیوریشن میں قارئین کے لیے معلومات اور ڈیٹا کی ایک بڑی مقدار کو انتہائی مفید اور متعلقہ پریزنٹیشن میں ڈالنا شامل ہے ، اور تحقیق آپ کو متعلقہ اور صنعت سے متعلقہ انداز میں موضوعات کے بارے میں بات کرنے کا اختیار فراہم کرتی ہے۔ یہ آپ کو اعتماد اور وضاحت دے کر مضبوط اور زیادہ سیال لکھنے کی صلاحیتوں کو فروغ دینے میں بھی مدد کرتا ہے۔

 تبدیلی کسی بھی کاروبار میں جلدی ہوتی ہے ، لہذا تحقیق - بشمول دوسرے لوگوں کے کام کو انتھک پڑھنے سے - آپ کو تازہ ترین رہنے میں مدد ملے گی۔ سب سے بڑے مواد تیار کرنے والے متجسس ہوتے ہیں ، اور بے چین ہو کر ایسے موضوعات تلاش کرتے ہیں جن میں ان کے ہدف کے سامعین دلچسپی لیتے ہیں۔

 مستقل مزاجی

 آپ جتنا زیادہ مواد مہیا کریں گے ، آپ کی ویب سائٹ کو جتنے زیادہ وزیٹر ملیں گے۔ اگر آپ اپنے فیلڈ میں بہترین پبلشر بننا چاہتے ہیں تو آپ کو ایسے مواد کو آگے بڑھانے کا عزم کرنا چاہیے جس میں قارئین باقاعدگی سے دلچسپی رکھتے ہوں۔ یہ کوئی ایسی چیز نہیں ہے جو آپ کے پاس فارغ وقت ہو۔ یہ کوئی شوق نہیں ہے۔ اسے کام کی طرح سمجھو۔ مرئیت حاصل کرنے کے لیے ، ڈیجیٹل مواد کی پیداوار میں لگن اور مستقل مزاجی کی ضرورت ہے۔ یاد رکھیں ، "نظر سے باہر ، ذہن سے باہر" ، لہذا شائع کریں۔

 اپنے سامعین کے بارے میں جانیں

 اگر آپ سامعین کی دلچسپیوں اور نمونوں میں کافی گہری کھدائی کرتے ہیں تو ، آپ کو نئے آئیڈیاز دریافت ہوں گے جو آپ نے دوسری صورت میں نہیں کیے ہوں گے۔ بنیادی ڈیموگرافک ڈیٹا جیسے عمر ، دلچسپیاں ، تعلیم ، مقام اور خریداری کے نمونے آپ کو جس قسم کے نظریات کی ضرورت ہوتی ہے اس کو درست کرنے میں مددگار ثابت ہوسکتے ہیں۔ بطور مواد تخلیق کنندہ کو سمجھنا آپ کی پہلی ذمہ داری ہے ، لہذا ، نئے تصورات پر غور کرتے ہوئے ، اس بات پر غور کریں کہ انہیں کیا دلچسپ ، دلچسپ یا مفید لگے گا ، پھر غور کریں کہ یہ خیالات مواد کی حکمت عملی میں کس طرح فٹ بیٹھ سکتے ہیں

ایک کامیاب آن لائن مواد تخلیق کار بننے کے لیے 6 مہارتیں۔

 برانڈ تجزیہ

 ایک برانڈ کا کردار اور آواز ، ڈیزائن کی حکمت عملی ، مضبوط نکات ، کمزوریاں ، حریفوں کی حکمت عملی اور سب سے زیادہ قیمت کے ساتھ مؤثر مواد کی حکمت عملی سب کو شامل کرنا چاہیے جب مواد کیوریٹنگ ہو۔ یہ تب ہی کامیاب ہوتا ہے جب یہ کسی برانڈ کی تصویر کے ساتھ مطابقت رکھتا ہو اور پیغام کو صحیح طریقے سے نکالتا ہو ، لہذا برانڈ کا تجزیہ اہم ہے ، اور مواد کی پیش گوئی کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوگا

 آراء پر توجہ دیں

 کسی تیسرے فریق سے مواد پر آراء کی درخواست کریں تاکہ یہ معلوم کیا جا سکے کہ کیا آپ اب بھی اپنے بنیادی سامعین کے بارے میں سوچ رہے ہیں اور اگر آپ کسی پروجیکٹ کے آغاز پر مقرر کردہ مواد کی مارکیٹنگ کے اہداف کے ساتھ ٹریک پر ہیں۔ صارفین سے رائے مانگنے اور پھر اس کا جائزہ لینے سے کسی پروڈکٹ یا علاقے کے بارے میں حل نہ ہونے والے سوالات کی شناخت میں مدد مل سکتی ہے جن پر آپ نے غور نہیں کیا ہوگا۔ ان سوالات کے جواب میں بنایا گیا مواد موجودہ صارفین کی بنیاد پر براہ راست اور نمایاں اثر ڈالے گا۔

 مواد تخلیق کار کے طور پر کام کرنا ایک ہی وقت میں مشکل اور اطمینان بخش دونوں ہے۔ ہم میں سے بیشتر میں کچھ کو درست کرنے کی صلاحیت ہوتی ہے ، لیکن اسے عوام تک پہنچانا ، اور پھر مواد کی حکمت عملی کے ذریعے کامیابی حاصل کرنا ، ایک بالکل مختلف بال گیم ہے۔ اس ڈومین میں کامیابی حاصل کرنے کی کوشش کرتے وقت ، "C" - کسٹمر ، تخلیقی صلاحیت اور مستقل مزاجی کو یاد رکھیں ، اور آپ جانے کے لیے اچھے ہیں

ایک تبصرہ شائع کریں

جدید تر اس سے پرانی