7 غلطیاں جو ایک نیا بلاگر پرو بننے میں کرتا ہے

7 غلطیاں جو ایک نیا بلاگر پرو بننے میں کرتا ہے

 کیا آپ ایک نئے شوقیہ بلاگر ہیں؟

اگر آپ بلاگنگ میں نئے ہیں اور پرو بننے کے لیے شوقیہ بلاگر کی غلطیوں کے بارے میں جاننے کے منتظر ہیں تو آپ صحیح جگہ پر ہیں۔

اور اگر آپ شوقیہ بلاگر ہیں تو یہ وہ چیز ہے جسے آپ یاد نہیں کرنا چاہتے۔ 

10 میں سے تقریباً ہر 9 نئے بلاگز کا ناکام ہونا اور ایک سست، کسی کا دھیان نہ دینے والی موت کا مقدر ہے۔ اس کا اطلاق ہر ایک نئے بلاگ پر نہیں ہوتا بلکہ کچھ پر ہوتا ہے۔

پرو بلاگرز کے عملی حل کے ساتھ ہر چیز کی نئی وضاحت کی جا سکتی ہے جسے ہم اپنے بلاگز کو صحت مند اور خوشگوار زندگی فراہم کرنے کے لیے اپلائی کر سکتے ہیں۔

تاکہ وہ لاپرواہی سے ختم نہ ہوں۔

مسئلہ کو حل کرنے کے لیے ہمیں بلاگ کی ناکامی کی بنیادی وجوہات کو پہچاننا ہوگا اور پہلے انہیں ٹھیک کرنا ہوگا۔ جیسا کہ یہ ہر شوقیہ بلاگر کے ساتھ ہوتا ہے۔

لیکن بلاگنگ میں کامیابی کا تعین لگن، مستقل مزاجی اور ہر دھچکے کا مقابلہ کرنے کے عزم سے ہوتا ہے۔ 

تو، آئیے آگے بڑھیں اور ان 7 غلطیوں کو دریافت کریں جو ایک نوزائیدہ شوقیہ بلاگر پرو بننے کے لیے کرتا ہے، ان سے سیکھنے کے لیے۔ جتنی جلدی آپ سیکھیں گے، آپ کا بلاگ اتنا ہی بہتر ہوگا۔

لہذا اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ پڑھتے وقت توجہ دے رہے ہیں۔


 غلطیاں جو ایک شوقیہ بلاگر پرو بننے کے لیے کرتا ہے۔

جب کوئی پہلی بار بلاگنگ کے بارے میں سنتا ہے۔ عام طور پر، وہ اسے ایک غیر دماغی کام لیتے ہیں کیونکہ انٹرنیٹ کو براؤز کرنے اور لکھنے کے لیے ادائیگی کرنا اتنا آسان ہے۔

لیکن جب وہ خود ایسا کرتے ہیں، تو یہ انہیں سخت مارتا ہے۔ وہ اسے انٹرنیٹ پر سب سے مشکل کام سمجھتے ہیں اور الجھ جاتے ہیں۔ 

بلاگ شروع کرنے کی وجوہات آج کے مشکل وقت میں آمدنی کا ایک نیا سلسلہ ہے۔ ایک بلاگ شروع کرنا امید، جوش اور جوش سے بھرا ہوا ہے۔

لیکن جب کچھ بلاگرز کو احساس ہوتا ہے کہ انہوں نے اپنی بہت ساری دولت، توانائی اور وقت صرف کیا ہے لیکن اس کے نتیجے میں ٹریفک کم، غیر یقینی ترقی اور کمائی مشکل لگتی ہے۔

اس طرح، وہ کچھ وقت میں اس جوش اور جوش سے محروم ہو جاتے ہیں۔

اب، ہم 7 شوقیہ بلاگنگ غلطیوں کو سمجھتے ہیں جو ایک نیا بلاگر پرو بننے کے لیے کرتا ہے

 ایک مفت ڈومین کا انتخاب

کسٹم ڈومین کی اہمیت یہ ہے کہ یہ آپ کو اور آپ کی ویب سائٹ کو ایک شناخت فراہم کرتا ہے۔ اسے یادگار اور آسان ہجے کرنے کی ضرورت ہے، لیکن یہ آپ کے موضوع سے متعلق بھی ہے۔

مفت ڈومینز عام طور پر عام ہوتے ہیں اور یاد رکھنا یا ہجے کرنا مشکل ہو سکتا ہے۔

گوگل کی درجہ بندی مفت والی ویب سائٹ کے بجائے کسٹم ڈومین والی ویب سائٹ سے زیادہ متاثر ہوگی۔ 

آج بہت سے ڈومین فراہم کرنے والے ہیں، لیکن اگر آپ اپنی سائٹ کے بارے میں سنجیدہ ہیں، تو اپنی مرضی کے مطابق ڈومین میں سرمایہ کاری کرنا اس کے قابل ہے۔ اس کی بہت سی وجوہات ہیں جیسے؛

Google SERPs میں اعلی درجہ بندی آپ کے بلاگ کے برانڈ کی تعمیر میں آسانی سے دریافت کرنے میں آسان آپ کی ویب سائٹ زیادہ پیشہ ورانہ ہے اعلی ٹرسٹ ویلیو اور بہت کچھ۔

تاہم، کچھ لوگ حسب ضرورت ڈومین نام کی قیمت ادا نہیں کرنا چاہتے کیونکہ وہ سمجھتے ہیں کہ یہ اس کے قابل نہیں ہے۔

لیکن آپ کو یہ سمجھنے کی ضرورت ہے کہ آپ کی ویب سائٹ ایک سرمایہ کاری ہے اور اگرچہ یہ پہلے سے مہنگی ہو سکتی ہے، آپ ایک اچھے ویب ایڈریس کے ساتھ وقت کے ساتھ ساتھ زیادہ ممکنہ گاہک حاصل کر سکتے ہیں جسے لوگ آسانی سے یاد رکھ سکتے ہیں۔

اچھی ہوسٹنگ کا انتخاب نہ کرنا

ہوسٹنگ کسی بھی ویب سائٹ کا لازمی حصہ ہے۔ ہوسٹنگ کے بغیر، آپ کی سائٹ تک دنیا تک رسائی نہیں ہو سکتی۔ اس وجہ سے، ایک قابل اعتماد اور سستی ہوسٹنگ فراہم کنندہ کا انتخاب کرنا ضروری ہے۔

اگر آپ اپنی ویب سائٹ کے لیے اچھے ویب ہوسٹ کی تلاش میں ہیں، تو ان تجاویز پر غور کریں تاکہ آپ کو اپنے لیے بہترین تلاش کرنے میں مدد ملے:

اس بات کو یقینی بنائیں کہ ویب ہوسٹ وہ تمام خصوصیات فراہم کرتا ہے جن کی آپ کے کاروبار کو ضرورت ہے۔ ویب ہوسٹ کو اعلی اپ ٹائم اور قابل اعتماد پیش کش کرنا چاہیے تاکہ گاہک کسی بھی وقت وقفہ یا ڈاؤن ٹائم کا سامنا کیے بغیر آپ کی ویب سائٹ تک رسائی حاصل کر سکیں۔ غور کریں کہ آپ کو کتنی بینڈوتھ کی ضرورت ہوگی۔ سائٹ اس بات کو یقینی بنانا ضروری ہے کہ ویب ہوسٹ تمام وزٹرز کے لیے کافی بینڈوتھ فراہم کرتا ہے ورنہ وہ صفحات لوڈ کرنے یا آپ کی تصاویر کو ٹھیک طرح سے نہیں دیکھ پائیں گے۔

ایک اچھے ہوسٹنگ فراہم کنندہ کا انتخاب انتہائی اہم ہے۔ بہت سارے ہوسٹنگ فراہم کنندگان آپ کو دنیا سے بہت زیادہ قیمت کا وعدہ کرتے ہیں، لیکن دن کے اختتام پر، وہ اس میں کمی نہیں کرتے ہیں۔

بہترین ہوسٹنگ فراہم کرنے والے وہ ہیں جو سستی قیمتوں پر آسان حل پیش کرتے ہیں۔ آپ کوئی ایسی چیز تلاش کرنا چاہتے ہیں جو آپ کو ضرورت سے زیادہ رقم ادا کیے بغیر فراہم کرے۔ 

تو آپ کو ایک شوقیہ بلاگر کے طور پر کون سی ہوسٹنگ استعمال کرنی چاہئے؟

اگر آپ مجھ سے پوچھیں تو میرا ذاتی پسندیدہ Rocket.net ہے کیونکہ اس کی انتہائی تیز رفتار اعلی درجے کی خصوصیات کے ساتھ سستی قیمت پر۔

اس وقت لاکھوں ویب سائٹ مالکان دوسرے ہوسٹنگ فراہم کنندگان کے مقابلے Rocket.net ہوسٹنگ کا انتخاب کرتے ہیں، اور میں ان میں سے ایک ہوں۔

لیکن انتظار کیجیے! میری بات کو یہاں مت لیں، نیچے ثبوت دیکھیں، میں اس بلاگ پر راکٹ ہوسٹنگ استعمال کر رہا ہوں اور رفتار صرف خوفناک ہے۔

انتظار کریں، میرے پاس آپ کے لیے اچھی خبر ہے اگر آپ Rocket.net ہوسٹنگ صرف $1 میں آزمانا چاہتے ہیں۔

اپنے پہلے بلاگ کے لیے ہوسٹنگ خریدنے کے لیے ان اقدامات پر عمل کریں:

میں آپ کو سٹارٹر پلان یا پرو پلان کے ساتھ جانے کا مشورہ دیتا ہوں کیونکہ یہ سب سے زیادہ سستی ہیں اور آپ کو پہلے مہینے کے لیے $1 مفت ٹرائل بھی ملے گا۔

مرحلہ 3: پلان کا انتخاب کرنے کے بعد Rocket.net ہوسٹنگ پر اپنا اکاؤنٹ بنانے کے لیے گیٹ اسٹارٹ بٹن کو دبائیں۔ 

 راکٹ ہوسٹنگ پر اپنا اکاؤنٹ بنانے کے بعد، ادائیگی کرنے کے لیے اپنے کریڈٹ کارڈ یا پے پال کی تفصیلات درج کریں، اور آپ بہترین ہوسٹنگ کا انتخاب کر چکے ہیں۔

مبارک ہو!! آپ نے اسے کامیابی سے کیا۔

 مواد کی تشہیر نہ کرنا

مواد کو فروغ نہیں دینا

سوشل میڈیا مواد کو شیئر کرنے کا ایک طاقتور ٹول ہے۔ یہ سیکنڈوں میں اربوں لوگوں تک پہنچنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ برانڈز اب یہ سمجھ رہے ہیں کہ انہیں اس بات پر توجہ مرکوز کرنے کی ضرورت ہے کہ وہ اسے کیسے استعمال کرتے ہیں۔

اگر آپ مواد کو فروغ نہیں دے رہے ہیں، تو پھر اسے سوشل میڈیا چینلز پر پوسٹ کرنے کا کوئی فائدہ نہیں ہے۔ مواد کی تشہیر آپ کے پیروکاروں کو غیر متعلقہ پوسٹس کے ذریعے سپیم کرنے کے بارے میں نہیں ہے، بلکہ انہیں یہ بتانے کے بارے میں ہے کہ انہیں کیا دلچسپی ہے اور آپ ان کے ساتھ کیا اشتراک کرنا چاہتے ہیں۔

مؤثر مواد کے فروغ کے لیے تجاویز

1) ادارتی کیلنڈر بنائیں

2) اثر انداز کرنے والوں کا فائدہ اٹھانا

3) ہم آہنگ رہیں

4) اپنے مخصوص مواد کے سامعین کی شناخت کے لیے ڈیٹا بصیرت کا استعمال کریں۔

5) ترغیبات پیش کریں۔

اگر آپ سوشل میڈیا کے ساتھ اپنے بلاگ کی ٹریفک کو بڑھانا چاہتے ہیں۔ آئیے ان چینلز اور حکمت عملیوں سے گزرتے ہیں کہ آپ کو ایسا کہاں اور کیسے کرنا چاہیے۔

(1) فیس بک

فیس بک عروج پر ہے! اس بڑے ہمہ گیر میڈیا سے شاید ہی کوئی بے خبر ہو۔ یہ ہر قسم کے میڈیا کا ملٹی کامبو ہے جو آپ کو آج انٹرنیٹ پر مل سکتا ہے۔

یہ اربوں ڈالر کی سوشل نیٹ ورکنگ سائٹ افراد اور کاروبار کے لیے ایک مشترکہ پلیٹ فارم ہے۔ یہ آپ کو آپ کے دوستوں، خاندان، ساتھیوں، کمپنیوں، اور دنیا بھر کے نئے لوگوں سے جوڑتا ہے۔ 

یہاں آپ اپنے خیالات، خیالات اور بلاگ پوسٹس کا اشتراک کر سکتے ہیں اور یہ فوری طور پر لوگوں کی ایک بڑی تعداد تک پہنچ جائے گا۔

(2) ٹویٹر

ٹویٹر کے پاس بھی سامعین کا ایک وسیع میدان ہے۔ یہ آپ کو مخصوص حروف کی حد کے ساتھ اپنے پیروکاروں کے ساتھ بامعنی خیالات رکھنے والے لنکس اور تصاویر کا اشتراک کرنے دیتا ہے۔

اس طرح، آپ کے پیروکار اس کے بعد اپنے پیروکاروں کے لنک کو ریٹویٹ کر سکتے ہیں، اور ایک سلسلہ بن جاتا ہے جس کے نتیجے میں بہت سارے آراء اور جائزے ہوتے ہیں۔ یہ ریٹویٹس بالآخر آپ کے ٹویٹ اور بلاگ تک پہنچ جاتے ہیں۔

(3) انسٹاگرام

چونکہ انسٹاگرام مکمل طور پر بصری پر مبنی پلیٹ فارم ہے، اس طرح یہ ناظرین پر نفسیاتی اثر ڈالتا ہے اور انہیں پوسٹ میں مصروف رہنے کا پابند کرتا ہے۔ بصری تصاویر یا ویڈیوز ہوسکتی ہیں۔

آپ یہاں اپنے متن پر مبنی بلاگ کو بھی بایو میں لنک کے ساتھ اور پوسٹس کے ساتھ متعلقہ خیالات کی تشہیر کر سکتے ہیں۔

(4) لنکڈ ان

یہ ایک ایسا پلیٹ فارم ہے جہاں دوسرے پلیٹ فارمز کے مقابلے میں ویوز کم ہو سکتے ہیں لیکن تبادلوں کی شرح زیادہ ہے۔ کمپنیوں اور ان کے ملازمین کی آسانی سے رسائی کی وجہ سے۔

اگر آپ کا بلاگ کاروبار پر مرکوز ہے یا پیشہ ور سامعین کو نشانہ بنا رہا ہے، تو LinkedIn سوشل نیٹ ورک مارکیٹنگ سائٹس کی فہرست میں آپ کا پہلا انتخاب ہونا چاہیے۔

تاہم، سوشل میڈیا پر شیئر کرنے سے پہلے آپ کو چند بنیادی باتوں پر عمل کرنے کی ضرورت ہے جو یہ ہیں:

ایک ہی وقت میں تمام سوشل میڈیا کو نشانہ بنانے کی کوشش نہ کریں۔ سوشل میڈیا کے اعدادوشمار چیک کریں۔ ایک یا دو ماہ تک مسلسل پوسٹ کریں اور مشاہدہ کریں۔ نئے کنکشن بنائیں۔ سوشل میڈیا کو اسپام نہ کریں۔

 پہلے دن سے پوسٹس کی تعداد پر فوکس نہیں کرنا

اگر آپ ابتدائی ہیں اور چاہتے ہیں کہ آپ کی پوسٹس زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچیں۔ آپ اپنے آپ کو اس سوال میں پھنسے ہوئے پاتے ہیں کہ آپ کی ترجیح، معیار یا مقدار کیا ہونی چاہیے؟

کیونکہ دونوں ایک کامیاب بلاگ کے لیے ضروری ہیں۔ لیکن دونوں نفع و نقصان سے گھرے ہوئے ہیں لیکن آپ کو ایک دوسرے کے ساتھ ہم آہنگی میں کام کرنا ہوگا۔ آپ کو اپنے معیار کو مقدار کے لیے قربان نہیں کرنا چاہیے۔ آپ کے سامعین دور ہو جائیں گے کیونکہ وہ قیمتی مواد کی تلاش کر رہے ہیں۔

آئیے دیکھتے ہیں کہ معیار اور مقدار بلاگ میں کس طرح اہم کردار ادا کرتے ہیں۔

پوسٹس کا معیار

معیار آپ کی پوسٹ کی روح ہے۔ قارئین یہی تلاش کر رہے ہیں۔ آپ معیاری مواد کے ساتھ ایک وفادار قارئین حاصل کرنے اور باؤنس بیک ریٹ کو کم کرنے جا رہے ہیں۔

بلاگ کا معیار ان عظیم تفصیلات میں ہوتا ہے اور ان طریقوں کو لاگو کرنے میں آسان ہوتا ہے جن کے بارے میں قاری کو جاننے کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس طرح، قارئین اپنی ضرورت کو حاصل کرنے، آپ کے بلاگ کو سبسکرائب کرنے، اور اپ ڈیٹس کے ساتھ ساتھ رہنے میں خوش ہوں گے۔

وفادار قارئین کا ہونا ایک بلاگ کا سب سے بڑا اثاثہ ہے۔ وہ وہی ہیں جو آپ کی رہنمائی پر عمل کرتے ہیں، آپ کی ملحقہ مصنوعات خریدتے ہیں، اور اس طرح، آپ کو ایک اتھارٹی بلاگر بناتے ہیں۔

یہاں تک کہ آپ کے وفادار پرستار اس عظیم مواد کے مفت سماجی فروغ میں آپ کی مدد کریں گے۔ اور اس بات کا بہت زیادہ امکان ہے کہ ان کے ہم خیال دوست بھی آپ کے مواد کا اشتراک کریں گے۔ اور یہ سلسلہ جاری ہے.........

انٹرنیٹ مارکیٹنگ میں، ٹریفک کو بڑھانے اور ملحقہ مصنوعات کی فروخت کی کلید بہت زیادہ ٹارگٹڈ اور مصروف صارفین کا ہونا ہے۔

ویں کے ذریعےایک فعال سوشل میڈیا مہم کی طاقت ہے، معلومات اور علم کا کوئی بھی دلچسپ حصہ چند منٹوں میں پوری دنیا میں پھیلایا جا سکتا ہے۔

پوسٹس کی مقدار

زیادہ سے زیادہ معیار نہیں بلکہ مقدار بھی مندرجہ ذیل عوامل کی وجہ سے زیادہ قارئین کو شامل کرنے میں لاتعلق کردار ادا کرتی ہے۔

جب آپ نے پوسٹس کی ایک بڑی تعداد شائع کی ہے، تو اس سے اس بات کا امکان بڑھ جائے گا کہ آپ کے زیادہ ہدف والے سامعین آپ کے بلاگ میں بڑی تعداد میں مضامین کے ساتھ مشغول ہوں گے۔

اعلی نمبر ناظرین کی تعداد، سبسکرائبرز، ملحقہ مصنوعات کے خریداروں، اور وفادار قارئین کے مشغول ہونے کا امکان زیادہ ہے۔

بعض اوقات بلاگ کی اتھارٹی پوسٹس کی تعداد سے لاشعوری طور پر طے کی جاتی ہے۔ یہ ایک بلاگر کی سنجیدگی اور توجہ کو ظاہر کرتا ہے۔

وہ سوچیں گے: "واہ، یہ واقعی ایک مستند بلاگ ہے!"

مستقل مزاجی کے ساتھ اعلیٰ معیار کا مواد پوسٹ کرنے سے یقینی طور پر آپ کو گوگل میں اعلیٰ درجہ حاصل کرنے میں مدد ملے گی۔

کیونکہ تلاش کے نتائج کو معیاری مواد کی مقدار کی بنیاد پر روبوٹ کے ذریعے منظم اور ترتیب دیا جاتا ہے۔

 مطلوبہ الفاظ کی تحقیق کے بغیر لکھنا

آپ کے سامعین کو ٹھیک ٹھیک نشانہ بنانے اور اعلیٰ معیار کی ٹریفک اور لیڈز فراہم کرنے کے لیے آپ کے مواد کی تخلیق کی کوششوں کے لیے ایک عمدہ مطلوبہ الفاظ کی تحقیقی حکمت عملی ضروری ہے۔

مطلوبہ الفاظ کی تحقیق آپ کی چائے کا کپ ہو سکتی ہے اگر آپ مناسب ٹولز اور حربے استعمال کرتے ہیں۔ آپ کو پیٹرن کا تجزیہ کرنے کی ضرورت ہے۔ زیادہ تر کلیدی الفاظ کی تحقیق کے مسائل اور ناکامیاں کچھ احمقانہ غلطیوں کی وجہ سے ہوتی ہیں جیسے:

اپنی مطلوبہ الفاظ کی تحقیق کو صحیح طریقے سے انجام نہیں دے رہا ہے۔

ہاں، میں اس بات سے اتفاق کرتا ہوں کہ صحیح مطلوبہ الفاظ کو بھرنا نہ صرف اعلیٰ درجہ بندی کا طریقہ ہے۔ لیکن مطلوبہ الفاظ کی تحقیق کو چھوڑ کر، آپ اپنے ممکنہ صارفین کی ضروریات کو نشانہ بنائے بغیر مواد تخلیق کرتے ہیں جو کم موثر ہے۔ درست ہدف بندی کے لیے مطلوبہ الفاظ کی تحقیق کے مناسب ٹولز استعمال کریں۔

غیر حقیقی مطلوبہ الفاظ کو نشانہ بنانا

جیسا کہ کچھ طاقوں میں درجہ بندی مشکل ہے جو بہت زیادہ مسابقتی ہیں، خاص طور پر

اگر آپ اپنی ویب سائٹ یا کاروبار میں صرف ایک نیا رکن ہیں۔

حقیقت پسندانہ مطلوبہ الفاظ کا استعمال کریں اور مسابقتی 'ہیڈ' کلیدی الفاظ کے بجائے لمبی دم والے کلیدی الفاظ پر توجہ دیں۔ اس سے اعلیٰ درجہ بندی اور تبادلوں کی شرح کو بہتر بنانا آسان ہو جائے گا۔

تلاش کے ارادے کے بارے میں نہیں سوچنا

تلاش کا ارادہ آپ کے مطلوبہ الفاظ کے پیچھے کا مقصد ہے اور مطلوبہ الفاظ کی تحقیق کے سب سے اہم حصوں میں سے ایک ہے۔

ارادے کو اس طرح بیان کیا جا سکتا ہے - معلومات کی تلاش (معلوماتی ارادے)، ایک مخصوص ویب سائٹ (نیویگیشنل نیت)، یا کچھ خریدنے کے لیے تلاش (تجارتی یا لین دین کا ارادہ)۔

اگر آپ کا مواد تلاش کرنے والے کے ارادے سے میل نہیں کھاتا ہے، تو اسے نتائج میں نہیں دکھایا جائے گا، قطع نظر اس کے کہ مواد کتنا ہی عمدہ اور اچھی طرح سے بہتر ہو۔

فی پوسٹ صرف ایک مطلوبہ الفاظ پر توجہ مرکوز کرنا

جب آپ اچھی طرح سے لکھی ہوئی، اچھی بلاگ پوسٹ میں کلیدی لفظ ڈالتے ہیں، تو اس کی درجہ بندی کے موقع کو کسی ایک کلیدی جملے تک محدود نہ کریں۔ متعلقہ شرائط کو بھی شامل کرنے کی کوشش کریں۔ اس طرح، آپ لمبے مطلوبہ الفاظ کو کھینچے بغیر متعلقہ کلیدی الفاظ کے لیے بہتر بنا سکتے ہیں۔

 مواد کے دوبارہ مقصد کے بارے میں لاعلم

مواد کو دوبارہ تیار کرنا مواد کی ری سائیکلنگ کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ یہ رسائی کو بڑھانے کے لیے موجودہ مواد کے عناصر کو دوبارہ استعمال اور دوبارہ ڈیزائن کر رہا ہے۔

عام طور پر، یہ ایک نئے فارمیٹ میں تبدیل ہو جاتا ہے، جیسے کہ بلاگ پوسٹ کو انفوگرافک، پوڈ کاسٹ، ویڈیو یا ای بک میں تبدیل کرنا۔

زیادہ تر نئے شوقیہ بلاگرز زیادہ کمانے کے لیے پوسٹس کی تعداد لکھنے میں جلدی کرتے ہیں۔ لیکن انہیں اپنے پہلے شامل کردہ مشمولات کو دوبارہ پیش کرکے اس میں قدریں شامل کرنے کی بھی ضرورت ہے۔

مواد کو دوبارہ ترتیب دینے سے مواد کو پیمانے پر بہت آسان بنانے میں مدد ملتی ہے۔ آئیے وضاحت کرتے ہیں، آپ کو ہر نئی پوسٹ کو شروع سے لکھنے کی ضرورت نہیں ہے لیکن بہتر تفہیم کے لیے اسے ویڈیو، انفوگرافک، سوشل میڈیا پوسٹس، ویبینرز اور بہت کچھ میں دوبارہ استعمال کر سکتے ہیں۔

یہ مواد تلاش کرنے کے لیے چند مثالیں ہیں جو دوبارہ پیش کرنے کے لیے موزوں ہیں۔

گوگل تجزیہ کار

اپنے لینڈنگ پیج کے لیے Google Analytics رپورٹ استعمال کریں۔ ان صفحات کو منتخب کریں جو آپ کو زیادہ تر ٹریفک لاتے ہیں۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ مواد قارئین کو پسند ہے اور دوسرے پلیٹ فارمز پر لوگ بھی اسے دیکھنا اور سننا پسند کریں گے۔

انہیں ویڈیوز، پوڈکاسٹ اور انفوگرافکس میں تبدیل کریں۔

YouTube تجزیات

یہاں آپ کو اس کے برعکس لاگو کرنے کی ضرورت ہے لیکن YouTube اسٹوڈیو تجزیہ کا استعمال کرتے ہوئے. بس ایسی ویڈیوز چنیں جو اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کر رہی ہوں اور انہیں بلاگ پوسٹس میں تبدیل کریں۔

مواد کو ٹکڑوں میں تقسیم کریں۔

یہ دوبارہ پیش کرنے کا سب سے زیادہ لاگو اور کام کرنے والا طریقہ ہے۔ مواد کو چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں میں تقسیم کرکے اسے دوبارہ تیار کریں یا صرف وسیع کریں اور مختلف پوسٹس کے ساتھ ہر بے ترتیب خیال کے ساتھ گہرائی میں جائیں۔

اس طرح، آپ مواد کے ان چھوٹے بٹس کو پوسٹس کی بڑھتی ہوئی تعداد کے ساتھ شیئر کر سکتے ہیں۔ یا تو آپ ایک وقت میں ان میں سے بہت سی پوسٹس کو کور کرکے چھوٹی پوسٹس کو ایک عظیم الشان پوسٹ میں جوڑ کر اس کے برعکس کرسکتے ہیں۔

مثال کے طور پر، وہ پوسٹ جو آپ ابھی پڑھ رہے ہیں۔ یہاں میں بہتر تفہیم کے لیے بہت سے چھوٹے موضوعات کا احاطہ کر رہا ہوں اور ترتیب دے رہا ہوں۔

اپنے موجودہ مواد کو دوبارہ شائع کریں۔

اپنے مواد کو دوبارہ پیش کرنے کا سب سے آسان طریقہ یہ ہے کہ اسے سیدھے اسی طرح کے بلاگنگ پلیٹ فارمز جیسے لنکڈ ان اور میڈیم آرٹیکلز پر دوبارہ شائع کریں۔

 معیار کے لنکس نہیں بنانا

لنک بلڈنگ دوسری اعلیٰ اتھارٹی ویب سائٹ سے ہائپر لنکس بنانے کا عمل ہے۔

آپ کی اپنی ویب سائٹ پر۔ ایک ہائپر لنک صارفین کو انٹرنیٹ پر مختلف صفحات کے درمیان نیویگیٹ کرنے میں مدد کرتا ہے۔

سرچ انجنوں کے پاس پورے ویب پر رینگنے کے لیے لنک ہوتے ہیں۔ لنکس کو آپ کی ویب سائٹ کے انفرادی صفحات کے درمیان اور وہاں سے پوری ویب سائٹ تک کرال کیا جائے گا۔

یہ اتنا ہی آسان سمجھا جاتا ہے - آپ نے اپنی سائٹ پر جتنے زیادہ بیک لنکس بنائے ہیں، اتنا ہی زیادہ ٹریفک آپ کو ملے گا۔ آپ کی ویب سائٹ کے لنکس حاصل کرنے سے آپ کو زیادہ اختیار ملے گا کیونکہ لوگ آپ کی ویب سائٹ پر موجود قیمت کا حوالہ دے رہے ہیں۔

لنک بلڈنگ اور SEO کا منظرنامہ مسلسل بدل رہا ہے۔ اعلیٰ اتھارٹی ویب سائٹس سے اعلیٰ معیار کے لنکس بنانے کی اہمیت ہمیشہ زیادہ ٹریفک حاصل کرنے کے لیے ایک ترجیح ہوتی ہے۔

کوالٹی لنک بنانے کے لیے ذیل میں کچھ حیرت انگیز لنک بنانے کے طریقے ہیں

کلاسیفائیڈ جمع کرانے والی سائٹوں کی فہرست بلاگ تبصرہ کرنے والی سائٹوں کی فہرست۔ بیک لنکس کے لیے ایڈو سائٹس کی فہرست پنگ جمع کروانے والی سائٹوں کی فہرست سماجی بک مارکنگ سائٹوں کی فہرست پروفائل تخلیق سائٹوں کی فہرست امیج شیئرنگ سائٹوں کی فہرست تلاش انجن جمع کرانے کی فہرست رسپانس جمع کرانے والی سائٹوں کی فہرست

 Nulled یا Cracked Tools کا استعمال

نال یا کریک ٹولز کا مطلب ہے کسی بھی سافٹ ویئر پروڈکٹ کے ہیک شدہ ورژن۔ یہ غیر قانونی طور پر ہیک کیے گئے پریمیم ٹولز ہیں جو مفت استعمال کیے جاتے ہیں لیکن ان میں متفرق میلویئر ہوتے ہیں جو سائبر سیکیورٹی کے لیے نقصان دہ ہو سکتے ہیں۔

ٹھیک ہے، میں آپ کو ذاتی طور پر مشورہ دیتا ہوں، اگر آپ ایک نوزائیدہ ہیں تو سستے نرخوں پر اس مفت ہیک شدہ پریمیم چیز کے لیے نہ جائیں۔ یہ منافع بخش ہو سکتا ہے لیکن یہ صرف ایک جال ہے۔

آپ کو ان میں برانڈز سے کوئی اپ ڈیٹ نہیں ملے گا، آپ نقصان دہ کوڈز کے ساتھ سائبرسیکیوریٹی کا شکار ہو سکتے ہیں۔ یہ آپ کی سائٹ کو منفی طور پر متاثر کرے گا۔

یہ Nulled یا Hacked تھیم استعمال کرنے کے بڑے خطرات ہیں -

  • ڈومین بلیک لسٹنگ
  • کوئی کسٹمر سپورٹ نہیں۔
  • بدنیتی پر مبنی کوڈز
  • ایڈسینس اکاؤنٹ ڈیلیٹ کرنا
  • کوئی اپڈیٹس نہیں۔
  • کیریئر ڈراپ اور عدم مطابقت کے مسائل۔

شوقیہ بلاگرز سے متعلق اکثر پوچھے گئے سوالات

 ایک ابتدائی بلاگر کتنا کما سکتا ہے

یہ مکمل طور پر بہت سی چیزوں پر منحصر ہے۔ لیکن اگر کوئی صحیح سمت میں کام کر رہا ہے تو ہر ماہ 0 - 1000$ آسانی سے کما سکتا ہے۔

 کیا بلاگر beginners کے لیے اچھا ہے؟

اگر آپ ابھی شروع کر رہے ہیں اور سیکھنا چاہتے ہیں تو شروع کرنا اچھا ہے۔ لیکن بہترین نتائج کے لیے آپ کا حتمی پلیٹ فارم ورڈپریس ہے۔

 میں بغیر تجربہ کے بلاگ کیسے شروع کروں؟

اگر آپ کے پاس کوئی تجربہ نہیں ہے تو صرف گوگل کو دریافت کریں اور بلاگنگ سے متعلق یوٹیوب ویڈیوز دیکھیں اور اس پر عمل کریں۔ اس طرح آپ آہستہ آہستہ سیکھیں گے۔

 شوق بلاگر کیا ہے؟

جیسا کہ نام سے پتہ چلتا ہے، ایک شوق بلاگر صرف دلچسپی اور شوق کے لیے سامعین کے ساتھ اپنا تجربہ شیئر کر رہا ہے۔

آخری الفاظ

دوستو، ابتدائی طور پر زیادہ تر شوقیہ بلاگرز کئی غلطیاں کرتے ہیں لیکن آپ کو مندرجہ بالا بلاگنگ کی سب سے عام غلطیوں سے آگاہ ہونا چاہیے اور بہتر نتائج اور مدد کے لیے بلاگرز کے حامی رہنمائی پر عمل کرنا چاہیے۔

پرو بلاگرز کے تجربے کا زیادہ تر استعمال کرتے ہوئے غلطیوں کو نہ دہرانے کی کوشش کریں۔

اپنے مقام پر کچھ مستند اور معتبر بلاگز کی پیروی کریں، ان کے ساتھ اپ ڈیٹ ہونے کی کوشش کریں، مناسب تبصرے کریں، اور اس طرح کمیونٹی کی تعمیر کریں۔

ان 7 خوفناک غلطیوں سے بچ کر جو ہر شوقیہ بلاگر پرو بننے کے لیے کرتا ہے، آپ یقینی طور پر مسلسل کوششوں کے ساتھ ایک بااختیار پرو بلاگر بن جائیں گے۔

مجھے امید ہے کہ آپ نے اس مضمون کو پڑھ کر لطف اٹھایا ہوگا اور آپ کو وہ جوابات مل گئے ہیں جن کی آپ تلاش کر رہے ہیں۔ اپنی کمیونٹی کے ساتھ اشتراک کریں اور اپنے سوالات پر تبصرہ کریں۔ میں ان کو حل کرنا پسند کروں گا۔ 🙂 🙂

ایک تبصرہ شائع کریں

جدید تر اس سے پرانی