بینگ گرو کے مالک اور پاکستان کے ٹاپ فری لانسر ہشام سرور کی کہانی

 

بینگ گرو کے مالک اور پاکستان کے ٹاپ فری لانسر  ہشام سرور کی کہانی
Pakistan No.1 Freelancer Hisham Sarwar

آپ اکثر زندگی کے مختلف شعبوں سے تعلق رکھنے والے لوگوں کی کامیابی کی کہانیاں دیکھتے ہیں۔ پیسے یا مالیاتی کامیابی کے گرد بڑے محوروں کی ہر کہانی۔ لوگ اپنی مالی کامیابی کو بیان کرنے میں بہت فخر محسوس کرتے ہیں ، زندگی کی کہانیوں کو چیروں کی تعریف کرتے ہیں۔

 ان کے نقطہ نظر سے ، یقینا ، یہ ایک سنگ میل ہے جو خاص طور پر حاصل کیا جاتا ہے - خاص طور پر جب آپ اپنے مقصد کو پورا کرنے کے لیے جدوجہد کر رہے ہوں اور مناسب زندگی گزارنے سے قاصر ہوں ، زندگی کی بنیادی ضروریات کو برداشت کر سکیں۔

 میرے لیے ، کامیابی نے خود کو ختم کر دیا ہے ، مایوس کن اوقات کے گھنے کناروں سے پردہ اٹھایا ہے ، ایک ایسا سبق ترتیب دیا ہے جو جب تک میں زندہ ہوں میرے ساتھ رہے گا۔

 اس سے پہلے کہ آپ پڑھیں ، میں یہ واضح کرنا چاہتا ہوں کہ اگر آپ بالی وڈ کی 3 گھنٹے کی ایک عام فلم کی تلاش کر رہے ہیں جہاں ہیرو فاتح کے طور پر جیتتا ہے اور اس کے بعد خوشی سے زندگی گزارتا ہے تو میں آپ کو مایوس کر سکتا ہوں۔ اس قسم کا کچھ نہیں ہونے والا ہے۔

 میرے بارے میں

 ایک اوسط طالب علم جس نے اپنی تعلیمی زندگی کے بیشتر حصوں میں تعلیمی میدان میں جدوجہد کی ، وہ میرے بارے میں کم نہیں ہوگا۔ مجھے اسکول جانے سے ، اپنے بال کاٹنے سے (ایک برکت مند فوجی خاندان میں ایک اچھی زندگی کی تمام بنیادی ضروریات کے ساتھ پیدا ہونے اور پرورش پانے سے) نفرت ہے اور کرکٹ سے میری محبت یہ ہے کہ میں اپنے بچپن کو کیسے بیان کروں۔

 ٹھیک ہے ، نوعمر زندگی بھی مختلف نہیں ہے۔ ایک جدوجہد کرنے والے کی حیثیت سے جو 9-5 کی نوکری میں غلط تھا کیونکہ میرا دوسرا باس (ایک ضدی پرانے زمانے کا انجینئر جس کا دماغ گھٹنوں میں تھا اور حسد دل تھا) ، مجھے پہلے دو سالوں میں باہر نکلنے کا دروازہ دکھایا گیا۔ یہ پہلا موقع تھا جب میں نے محسوس کیا کہ ایک برکت والے خاندان سے تعلق رکھنا ، ایک اچھی گاڑی (تازہ ترین ماڈل ہنڈائی سنٹرو) میں دفتر آنا ، اچھے برانڈ کے کپڑے پہننا نچلے متوسط ​​طبقے کے کسی فرد کے لیے برداشت کرنا مشکل ہے۔

 لڑکے کے پاس ایک نقطہ تھا (سزا کا مقصد) اگر آپ یہ چیزیں خود نہیں خرید سکتے تو دفتر میں آکر کیا دکھاؤ گے؟ پھر بھی حیرت ہے کہ اس کا کیا مطلب ہے ، شاید میں تھوڑا سا ناخواندہ ہوں لیکن میں اس کے بارے میں کسی اور وقت حسد سے سوچوں گا۔

 پہلے باس کی کہانی ، آہ - جو دوسرے باس سے پہلے بیان کی جانی چاہیے تھی ، تھوڑی مختلف تھی۔ میں نے اپنی انٹرنشپ ایک چھوٹی سی بیرون ملک ویزا پرائیویٹ فرم میں شروع کی۔ یہ واقعی ایک چھوٹی سی دکان تھی ، میرا مطلب ہے بہت چھوٹی۔ صرف میں اور میرا مڈل پاس باس جنہوں نے سوچا کہ میں ہی شاندار خیالات والا ہوں جبکہ مجھے یقین ہے کہ مجھے ایک انٹرن کی حیثیت سے رکھا گیا ہے جو ہر صبح صبح گھر سے 40 منٹ کا سفر کرکے کچھ سیکھتا ہے۔ یہ کہنے کی ضرورت نہیں کہ چیزوں میں کبھی اضافہ نہیں ہوا ، میں نے الوداعی پیغام چھوڑ دیا ، براہ راست نہیں ، مجھے اپنے والد سے درخواست کرنا پڑی کہ وہ میرے مالک کو فون کریں اور اسے بتائیں کہ اس کا بیٹا کل سے دفتر نہیں آرہا ہے۔

 میری دوسری نوکری سے فارغ ہونے کے بعد۔ مجھے ایک حیرت انگیز موقع ملا۔ ایک ایسا موقع جو نئی زندگی کے دروازے کھول دے گا لیکن میں بہت کم جانتا تھا کہ مجھے دیوار کے ساتھ دھکیل دیا جائے گا کیونکہ میں اپنے آپ کو اپ گریڈ کرنے سے قاصر ہوں - ایک بے خبر شخص جو غیر روایتی سوچنے کی صلاحیت نہیں رکھتا۔

 عقاب عذاب میں مقدر تھا

 میں نے کمپیوٹر سافٹ وئیر ، السٹریٹر ، فوٹوشاپ ، فلیش ، افیئر ایفیکٹ سیکھے اور چند ایک کے نام بتائے ، اور گرو ڈاٹ کام اور انٹرنیٹ پر بطور فری لانس اپنی صلاحیتیں پیش کرنا شروع کیں۔ میں نے بڑی کامیابی کا تجربہ کیا۔ مجھے سچ میں یقین ہے ، میری کامیابی بڑی حد تک مقابلہ میں "اول" ہونے کی وجہ سے منسوب کی گئی تھی۔

 ایک ایسے ملک میں ، جہاں فری لانسنگ نہ سنی گئی تھی اور جہاں لوگوں کا خیال تھا کہ کمپیوٹر پر وقت گزارنے کا مطلب ہے یاہو میسنجر یا ایم آئی آر سی پر چیٹنگ۔ اتفاق سے ، اگر اس شبہ کو ختم کر دیا جائے تو ، خیال یہ تھا کہ کسی کو کھیل کھیلنا چاہیے (اپنی زندگی کو خراب کرنا اور وقت ضائع کرنا)۔ بہت سے لوگوں کی طرح مجھے بھی ان ٹھوکروں سے گزرنا پڑا۔

 گرو ڈاٹ کام پر میری کامیابی غیر معمولی تھی۔ میں نے اپنے لیے ایک پیسہ کمایا ، اپنے ملک کا اچھا نام بنایا کیونکہ میں نے فخر کے ساتھ اپنے نام کے ساتھ پاکستان کا جھنڈا تھام رکھا ہے۔ مجھے مارکیٹ پلیس ہوم پیج پر نمایاں کیا گیا۔ ایک جگہ اچھی طرح سے اگلے ڈیڑھ سال کے لیے سیمنٹ کی گئی ہے۔

 بطور ٹاپ سیڈ فری لانسر ، چیزیں عروج پر تھیں۔ میں نے ایک اچھی دکان چلائی میں نے ایک قابل فخر لیڈر کی طرح برتاؤ کرنا شروع کیا ، جس کی فیس بک پر اس کی بے وقوفانہ پوسٹس کے لیے اس کے ملازمین نے تعریف کی۔

 ہشام سرور انفومسٹ

 جھوٹے غرور کی ایک قیمت ہوتی ہے۔ اگر آپ گر جاتے ہیں اور اپنے آپ کو یاد نہیں کرتے ہیں تو ، آپ اسے کھو چکے ہیں۔ ارے ایک منٹ انتظار کرو ، یہ مشورہ اس کے لیے ہے جو گر جائے گا۔

 لیکن…

 کون مجھے نیچے اتارنے والا ہے؟ میرے پاس میرے لیے ذہین ترین دماغ کام کر رہا ہے۔ بنیادی سے وفادار ، مقصد کے لئے وقف ، اور موٹے اور پتلے سے ، میرے ساتھ کھڑے ہیں۔

 نہیں ، میں گر نہیں سکتا۔

 اور پھر غیر متوقع ہوا.

 میں گر جاتا ہوں

 ہاں ، آپ نے اسے صحیح پڑھا۔ میں خوفناک طور پر گر گیا ، اسی طرح میرا جھوٹا غرور بھی۔ یہ آنکھوں پر پٹی باندھے ہوئے عقاب کی طرح تھا جو اعتماد سے اونچا اڑتا تھا ، اسے یقین تھا کہ وہ اپنی آنکھیں بند کرکے اڑ سکتا ہے کیونکہ یہ خلا کا مالک ہے۔

 اس سے پہلے کہ میں لمبی چوڑی بات کروں اور حادثے کے بعد زندگی کے بارے میں بات کروں ، یہ سمجھنا ضروری ہے کہ میں نے پہلے کیوں کریش کیا؟

 بطور فری لانس بزنس مین ، جو ہمیشہ سوچتا تھا کہ اس کے لیے اچھے لوگ کام کر رہے ہیں ، اچانک فروخت کیوں گر گئی ، میں کہاں غلط ہو گیا ، کیا میرے لوگوں نے مجھے چھوڑ دیا؟

 جواب ملا ہے۔ میں ان لوگوں سے گھرا ہوا تھا جنہوں نے مجھ پر گڑبڑ کی ، کچھ نے مجھے استعمال کیا ، سیلز ٹیم (جسے عام طور پر فری لانس دنیا میں بزنس ڈویلپمنٹ ٹیم کہا جاتا ہے) تنظیمی فروخت کے بارے میں فکر کرنے کے بجائے اپنے ذاتی مفادات کو دیکھ رہی تھی۔ دیکھو ، اس حقیقت کے بارے میں کوئی دوسرا خیال نہیں ہے کہ کمپنی فروخت کے بغیر کام نہیں کر سکتی۔

 فروخت کسی بھی کاروبار کی ریڑھ کی ہڈی ہوتی ہے۔ اگر فروخت کم ہوتی ہے تو آپ گھر چلے جاتے ہیں کیونکہ آپ اسے مزید برقرار نہیں رکھ سکتے۔ ایک کاروبار کو تنخواہ دینا ہوتی ہے ، بل ادا کرنا پڑتا ہے اور یہ کام صرف فروخت کے ذریعے ہوتا ہے۔ فروخت پیسے لاتی ہے۔ اگر فروخت خشک ہو تو ، آپ سکڑ جاتے ہیں اور آخر کار کاروبار سے باہر ہو جاتے ہیں۔

 بدترین آنا ابھی باقی تھا۔ چونکہ میں کسی کاروباری کنڈرگارٹن سے نہیں آیا ہوں ، اس لیے مجھے اس بات کا کوئی اندازہ نہیں تھا کہ کس طرح بہاو سے نمٹنا ہے ، خاص طور پر - جب چپس نیچے ہوں۔ میرا اصلی ڈراؤنا خواب تھا کہ تنخواہوں کی ادائیگی کے طور پر 6 ماہ فلیش میں گزر گئے۔

 میں نے اپنی زندگی کی سب سے بڑی غلطی کی۔ سائز کم کرنے کے بجائے ، میں نے کاروباری قرض کا انتخاب کیا۔

 واضح طور پر ، میں نے پیش گوئی نہیں کی تھی کہ کیا ہو رہا ہے۔ شاید میں نے جو رقم ادھار لی تھی وہ مٹھی بھر ملازمین کے ساتھ درمیانے درجے کی دکان چلانے کی میری جھوٹی انا کے لیے تسلی تھی۔ ایک خود ساختہ سی ای او کی حیثیت سے ، میں نے سوچا ، اگر میں وہاں لٹکا رہوں تو حالات بہتر ہو جائیں گے۔ میں نے کوئی دوسرا راستہ نہیں سوچا۔

 جس فلپ سائیڈ کو میں نے نظر انداز کیا وہ یہ تھا کہ اگر زیادہ عرصے تک فروخت کم ہوتی ہے تو یقینا کاروبار میں کچھ غلط ہے۔ حرکات سے گزرنا مدد نہیں کرے گا ، یہاں تک کہ اضافی رقم کے ساتھ بھی کیونکہ اصل زور فروخت پر لانے کی ضرورت ہے۔ بدقسمتی سے ، میری نگرانی نے مجھے کسی آدمی کی زمین میں نہیں اتارا۔

 بے خبر ، میں نے اپنے آپ کو ایک گہرے کھودے ہوئے سوراخ میں پھنسا لیا۔ کچھ ملازمین نے استعفیٰ دے دیا کیونکہ میں نے قرض کی تمام رقم استعمال کی تھی اور میرے پاس ادا کرنے کے لیے کچھ نہیں تھا۔ خوش قسمتی سے۔ کچھ ٹھہرے کیونکہ وہ مجھ پر یقین رکھتے تھے۔

 ناکامی کے بعد پہلا سبق آیا۔ ہر کوئی آپ کے وژن کو نہیں سمجھتا اور مشکل وقت میں آپ کے ساتھ کھڑا ہوتا ہے۔ لوگوں کی ترجیحات ہوتی ہیں اور جب وہ ترجیح کو متحرک کرتے ہیں تو وہ کال کرتے ہیں۔

 میں نے کچھ اچھے ساتھیوں کو کھو دیا ، جن کے بارے میں میں نے سوچا کہ وہ میرے اور میری کمپنی کے وفادار ہیں۔ حقیقی روح میں ، وہ اس خیال کے قریب بھی نہیں تھے۔

 کبھی کسی پر اندھا اعتماد نہ کریں۔

 ایک دن ، میں نے ملازمین کے ای میل چیک کیے جنہوں نے استعفیٰ دیا۔ میں چونک گیا۔ وہ میرے فری لانس پروفائل سے پروجیکٹ حاصل کر رہے ہیں اور کمپنی سے باہر کام کروا رہے ہیں۔

 سوال یہ تھا کہ انہوں نے مجھے دھوکہ کیوں دیا؟ میں نے انہیں یہ تجربہ کرنے میں کیا نقصان پہنچایا ہے؟

 آخر میں ، میرے سرپرست کے ساتھ ایک چھوٹی سی بات چیت کے بعد کچھ سمجھداری غالب آگئی۔ حامد فاروق ہمارے پڑوسی اور سابق سی ای او وارد تھے۔ مجھے رئیلٹی چیک دیتے ہوئے ، اس نے ایسے سوالات پوچھے جن کے بارے میں میرے پاس کوئی جواب نہیں تھا۔

 تم اتنے احمق کیسے ہو سکتے ہو؟

 وہاں کوئی نظام کیوں نہیں تھا؟

 آپ 15k ماہانہ (US $) دکان چلا رہے تھے اور آپ کے پاس کسی تنظیم میں کوئی مناسب نظام نہیں تھا؟

 حمید فاروق - ہشام سرور

 مندرجہ بالا تصویر میں ٹائم سٹیمپ دیکھیں۔ سر حامد نے میرے ساتھ ، میرے دفتر میں اور گھر میں اپنے ڈرائنگ روم میں کچھ گفتگو کی۔ اس نے مجھے احساس دلایا کہ لوگوں کو مجھ پر دھوکہ دینے کا الزام لگانے کے بجائے ، مجھ پر اتنا ہی الزام آتا ہے جتنا کسی اور پر ، شاید کسی بھی چیز سے زیادہ۔ میرا پہلا بچہ (انفومسٹ) کو وینٹی لیٹر پر دھکیل دیا جا رہا تھا اور یہ مجھے اندر ہی اندر مار رہا تھا کیونکہ ہرن مجھ پر رک گیا اور میں نے اسے آتے نہیں دیکھا۔

 میں نے اپنے سبق سیکھے

 میں نے اپنے سبق سیکھے۔ شروع کرنے کے لیے ، اپنے مہارت کے سیٹ اور حل کو اپ گریڈ کریں۔ ہم ڈروپل حل میں بہت مضبوط تھے اور اسے اپنے بین الاقوامی گاہکوں کے لیے ایک سٹاپ سروس کے طور پر پیش کرتے تھے لیکن جیسا کہ مختلف فری لانس مارکیٹوں میں ڈروپل کی مانگ خشک ہوتی ہے ، صرف اس لیے کہ ہم نے نئی ٹیکنالوجیز نہیں سیکھیں ، ہماری فروخت خشک ہوگئی۔

 ہماری گفتگو سے ایک اور فائدہ یہ تھا کہ لوگوں پر اعتماد کرنا ٹھیک ہے لیکن ہر وقت ان پر کبھی بھروسہ نہ کریں۔ ہمیشہ چیک رکھیں۔ کام کی جگہ پر بدعنوانی سے بچنے کے لیے ہر کوئی اخلاقی طور پر بلند نہیں ہوتا۔ یہ بات تھوڑی سخت لگ سکتی ہے لیکن افسوس کہ یہ سچ ہے۔

 ایک اور سبق نئی مہارتیں سیکھنا تھا۔ اگر کمپیوٹر سافٹ وئیر اپ گریڈ ورژن کے ساتھ آتا ہے تو ہم انسان کیوں نہیں بہتر ہوتے؟ ہمیں ہر گزرتے دن کے ساتھ بہتر ہونا چاہیے۔

 میں یہاں ہوں ، واپس ڈرائنگ بورڈ میں ، اور جس تعلیم سے میں ہمیشہ نفرت کرتا تھا وہ مجھے اس میں واپس لے آیا۔ میں نے کتابیں پڑھنا ، پوڈ کاسٹ کی پیروی کرنا ، اور کامیاب بین الاقوامی کاروباری افراد کی ویڈیوز دیکھنا شروع کیں۔ اس سے میرا ذہن کھل گیا اور میں نے محسوس کیا کہ میں ساری زندگی کیا بیوقوف رہا ہوں۔ دنیا مختلف ہے ، یہ ان لوگوں کے لیے ایک مرحلہ ہے جو ترقی کرتے ہیں۔ مناسب ترین بچ جاتا ہے۔

 اپنی اصلاح کر رہا ہوں

 میں مقروض ہوں ، بینک میری جلد کے بعد اس کی ادائیگی کر رہے ہیں۔ ایک خود ساختہ شخص کی حیثیت سے ، میں اپنے خاندان کے پاس واپس جانے اور مدد مانگنے پر مجبور ہوں۔ ایسی چیز جس کے بارے میں میں نے کبھی سوچا بھی نہیں ہوگا لیکن یہ زندگی ہے ، عجیب وقت ہے۔ میرے خاندان نے اس اہم وقت میں میری مدد کی لیکن ایک سبق ہے جو میں نے سیکھا ہے۔ میں اس رقم کو اپنی کمپنی میں لوگوں کو رکھنے کے لیے استعمال نہیں کروں گا۔

 فخر طویل عرصے سے کھو گیا ہے اور مجھے اب اس حقیقت پر فخر نہیں ہے کہ میرے پاس بہت سارے لوگ میرے لیے کام کر رہے ہیں۔ جی ہاں ، یہ سب میری بقا کے بارے میں ہے۔ ان تمام سالوں میں ، میں نے ہمیشہ اپنے لوگوں کے بارے میں پہلے سوچا ہے لیکن دیکھو اب میں کہاں کھڑا ہوں۔ ایک مکمل طور پر الجھا ہوا شخص ، جو اپنا راستہ کھو چکا ہے ، اپنے مستقبل سے بے خبر اور شکست خوردہ محسوس کرتا ہے۔ میرے پاس ایک خاندان ہے جو کھانا کھلاتا ہے۔ ایک بیٹی جو اچھی زندگی کی مستحق ہے جتنی میرے والدین نے مجھے فراہم کی۔ مجھے چیزیں صحیح کرنی ہیں۔

 میں نے اس رقم کو اپنے آپ میں سرمایہ کاری کے لیے استعمال کیا۔ میں نے نئی مہارتیں سیکھی ہیں۔ میں نے اپنی جلد میں دوبارہ آرام دہ ہونا شروع کیا۔ میں نے اپنے آپ کو جدید ٹیکنالوجی سے آراستہ کرنے میں بہت زیادہ وقت گزارنا شروع کیا اس امید کے ساتھ کہ میں پیسہ کماؤں گا۔ یہاں چیلنج یہ تھا کہ ، واقعات کا سلسلہ جلد سامنے آنا چاہیے ، میں جدوجہد کر رہا ہوں۔

 یہ کہنے کی ضرورت نہیں کہ میرے پاس ’’ ہلچل ‘‘ کے سوا کوئی چارہ نہیں تھا۔ یہ وقت کے خلاف ایک دوڑ تھی۔

 میں نے ڈیجیٹل مارکیٹنگ ، سوشل میڈیا مارکیٹنگ سیکھی۔ مجھے یہ نیا تجربہ پسند آنے لگا۔ بطور کمپیوٹر جاننے والے ، ان شعبوں نے مجھے پرجوش کرنا شروع کیا۔ اس دوران میری عامر عطا سے ملاقات ہوئی۔

 عامر پروپاکستانی کا بانی ہے اور مجھے بلاگ شروع کرنے پر راضی کیا۔ میرے چھوٹے بھائی نے میرے بلاگ کے لیے نام منتخب کرنے میں میری مدد کی۔ سلمان خان کے پرستار ہونے کے ناطے ، انہوں نے "بیئنگ گرو" کے لیے جانے کا مشورہ دیا۔ گرو کا نام اس لیے منتخب کیا گیا کہ عامر اپنے بلاگ پر میری کہانی شائع کرنے کے لیے کافی مہربان تھا جس نے سوشل میڈیا پر بڑی پہچان اور شہرت حاصل کی۔ لوگ مجھے فیس بک پر بطور گرو ٹیگ کرنے لگے۔

 شہرت اچھی تھی۔ میں ایماندار رہوں گا ، میں اسے پسند کرنے لگا۔ کارپوریٹ پس منظر سے آتے ہوئے ، سوشل میڈیا کی دنیا اور اس سے بریت میرے لیے ایک نیا تجربہ تھا۔ یہاں ، میرے پاس دو اختیارات تھے:

 میرے کمفرٹ زون میں رہیں اور نئی چیزیں سیکھنے میں وقت گزاریں۔

 اس نئے موقع اور نیٹ ورک پر کیش کریں (چیزیں رونما کریں)۔

 میں نے دوسرا آپشن منتخب کیا ، اپنے آپ کو فری لانسنگ کے گرو کے طور پر پیش کرکے اس موقع سے فائدہ اٹھانے کا فیصلہ کیا۔ ملک میں مہارت کی تعلیم اور آن لائن پیسہ کمانے کے حوالے سے ایک بہت بڑا خلا تھا۔ خوش قسمتی سے ، مجھے فری لانسنگ اور انٹرنیٹ پر مبنی کاروبار کے شعبے میں اپنے علم کے لیے بڑے پیمانے پر قبول کیا گیا۔

 اگرچہ سب میرے منصوبے کے مطابق کام کرتے نظر آتے ہیں ، چیزیں اب بھی سست رفتار سے آگے بڑھ رہی ہیں ، خاص طور پر مالی محاذ پر۔ کافی رقم نہ ہونے کی اذیت ایک تکلیف تھی۔ بعض اوقات ، میں نے ڈراؤنے خواب دیکھے - آدھی رات کو جاگنا ، سخت پسینہ آنا ، ڈراؤنا اور اپنے پیروں کو گیلے کرنا ، میں اکثر ایک سوال دہراتا جو میں باقاعدگی سے پوچھ رہا ہوں - اوہ خدا ، میں کیوں؟

 پھر ایک اور حقیقت کی جانچ پڑتی ہے۔

 سال 2015 کے اختتام تک ، میں نے اپنی والدہ کے ساتھ بات چیت کی جو میری زندگی کو ہمیشہ کے لیے نئی شکل دینے میں اہم ثابت ہوئی۔ اس نے مجھے ایک مشورہ دیا۔ اس نے مجھ سے کہا کہ میں اپنے تمام علم کے ساتھ دوسروں کی مدد کروں۔ اس نے اشفاق احمد کے حوالے سے کہا ، "دوسروں کو جو کچھ تم جانتے ہو سکھاؤ"۔

 میں نے اپنا یوٹیوب چینل کھولنے اور فری لانسنگ کی تعلیم دینے والی مختلف ویڈیوز اپ لوڈ کرنے کا فیصلہ کیا۔

ایک تبصرہ شائع کریں

جدید تر اس سے پرانی