آن لائن کاروبار شروع کرتے وقت 10 غلطیاں

 

آن لائن کاروبار شروع کرتے وقت 10 غلطیاں
10 Mistakes to Avoid When Starting an Online Business

ایک آن لائن کاروبار شروع کرنا ایک ضرورت کو پورا کرنے اور ساکھ بڑھانے سے شروع ہوتا ہے ، لیکن وہ عوامل جو آپ کے آن لائن کاروبار کو ایک زبردست کامیابی بنانے میں جاتے ہیں وہیں نہیں رکتے۔ اگرچہ کمپنی قائم کرنے میں رکاوٹیں کم ہیں ، آن لائن کاروبار شروع کرنے والے لوگوں کی اکثریت بڑی حد تک ان غلطیوں کی وجہ سے ناکام ہو جاتی ہے جو کہ نظر میں واضح نظر آتی ہیں - جیسے منافع کو زیادہ سمجھنا یا شروع سے ہی صارفین کے لیے بہت زیادہ چیزیں بننے کی کوشش کرنا۔ لیکن کاروباری مالکان کو بہت زیادہ حادثات کا سامنا ہے۔

 کامیابی کے ساتھ اپنے شاٹ کو بڑھانے کے لیے ، آن لائن کاروبار شروع کرتے وقت ان 10 عام غلطیوں سے بچنے کی کوشش کریں

  حملے کا منصوبہ نہ ہونا

 آپ کو باضابطہ کاروباری منصوبہ بنانے کی ضرورت نہیں ہے - لیکن پھر بھی آپ کو ایک منصوبہ کی ضرورت ہے۔ پالو الٹو سافٹ ویئر کے چیئرمین ٹم بیری کا کہنا ہے کہ "لوگ کاروباری منصوبے کو ہوم ورک سمجھتے ہیں جو وہ نہیں کرنا چاہتے لیکن منصوبہ بندی میری مدد کرتی ہے۔" آپ جاؤ کاروباری منصوبہ

 اگرچہ بڑے فارمیٹ کا کاروباری منصوبہ متروک ہو رہا ہے ، سوجن پٹیل ، سافٹ ویئر کمپنی میں مارکیٹنگ کے نائب صدر جب میں کام کرتا ہوں اور کئی ساس اسٹارٹ اپس کے بانی ، کہتے ہیں ، "آپ کو 20 صفحات کے باقاعدہ کاروباری منصوبے کی ضرورت نہیں ہے۔ کامیابی سے کاروبار کی منصوبہ بندی آپ کو یہ جاننے کی ضرورت ہے کہ آپ کے گاہک کون ہیں ، آپ کیا بیچ رہے ہیں اور لوگ آپ کی پروڈکٹ یا سروس کے لیے کیا ادائیگی کرنے کو تیار ہیں

 اس کے علاوہ ، کام کریں کہ آپ کو کتنا نقد ملا ہے اور یہ کتنی دیر تک چلے گا

  چھوٹی چیزوں پر بہت زیادہ توجہ مرکوز کرنا

 "سب سے پہلے ، آپ کو اپنے کاروبار کو زمین سے اتارنے کی ضرورت ہے ،" اسٹیو ٹوبک کہتے ہیں ، انوائزر کنسلٹنگ کے بانی ، ایک بزنس اسٹریٹیجی فرم ، اور رئیل لیڈرز ڈان فالو نہیں: کاروباری دور میں غیر معمولی ہونا۔ اگرچہ یہ ہدایت واضح معلوم ہو سکتی ہے ، نئے کاروباری مالکان تفصیلات سے بہت زیادہ متاثر ہو سکتے ہیں۔ یہ مت کرو

 آپ کے کاروباری کارڈ کیسے نظر آتے ہیں یا آپ کے لوگو کے ڈیزائن جیسی چیزوں پر توجہ مرکوز کرتے ہوئے ، بانی قیمتی وقت ضائع کر رہے ہیں۔ اس کے بجائے ، ان کاموں پر توجہ دیں جو آپ کے کاروبار کو اگلے درجے تک پہنچانے میں مدد کریں گے

  پیسے کی فکر نہ کرنا

 پر امید رہو - صرف پیسے کے بارے میں نہیں۔ ٹوبک نے خبردار کیا ، "یہ ایک بہت اچھا موقع ہے کہ آپ کی کمپنی پیسے ختم کر دے۔ "جانیں کہ آپ کو اپنا کاروبار چلانے کے لیے کتنا پیسہ ملا ہے ، آپ کی جلانے کی شرح کیا ہے اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے ختم ہونے سے پہلے مزید حاصل کرنے کی کوشش کریں

 اکثر کاروباری مالکان فنڈز اکٹھا کرنے کے لیے ہنگامہ کرتے ہیں جب کہ پہلے ہی بہت دیر ہو چکی ہوتی ہے۔ اس کے بجائے ، حاصل کرنے والے بانیوں کو ایک مالی منصوبہ بنانا چاہیے ، جس میں سنگ میل کی تفصیل اور ان مقاصد تک پہنچنے کے لیے کتنا پیسہ لگے گا

  آپ جو بیچ رہے ہیں اس کی کم قیمت لگانا

 چاہے آپ کوئی پروڈکٹ یا سروس بیچ رہے ہوں ، قیمت کا تعین کریں جس کی ضرورت ہو تاکہ مناسب منافع کمایا جا سکے

 سنتھیا سلیم ، بانی اور سی ای او سیٹیزن مارک ، جو کہ خواتین کے لیے اخلاقی طور پر پیشہ ور بلیزرز کی ایک لائن ہے ، نے اپنی لائن کے لیے مزدوری اور مادی اخراجات پر غور کرنے کے بعد اپنی مصنوعات کی ابتدائی قیمت $ 425 مقرر کی۔ سلیم کا کہنا ہے کہ "قیمت وہی ہے جس کی اسے ضرورت ہے

 پٹیل یہ بھی بتاتے ہیں کہ "جیسا کہ آپ کا کاروبار ترقی کرتا جا رہا ہے آپ کے پرائس پوائنٹس کو ایڈجسٹ کرتے رہیں

  کسٹمر سروس کو نظر انداز کرنا

 انٹرنیٹ پر ہمارے بہت سارے کاروباری لین دین کے ساتھ ، یہ بھولنا آسان ہے کہ گاہک وہ لوگ ہوتے ہیں جو آپ کے ویب سائٹ پر واپس آنے کا زیادہ امکان رکھتے ہیں اگر انہیں اچھا تجربہ ہو

 ٹوبک کا کہنا ہے کہ "اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے پاس اپنی سائٹ پر آنے والے لوگوں کے ساتھ بات چیت کرنے کا کوئی طریقہ ہے۔" "کوئی بھی ڈومین - براہ راست چیٹ ، سروے ، ای میل یا فون کے ذریعے

 اس کے علاوہ ، برانڈ کے جذبات کے لیے سوشل میڈیا سائٹس کی نگرانی کریں اور ییلپ جیسی ریویو سائٹس چیک کریں تاکہ دیکھیں کہ کون اپنے تجربے سے خوش نہیں ہے اور اس تک رسائی حاصل کرتا ہے

 بہت زیادہ دینا اور بدلے میں کچھ نہیں ملنا

 اس سے پہلے کہ آپ بیچنے والے یا ماہر کی حیثیت سے ساکھ قائم کریں ، مفت میں کچھ پیش کرنا تبادلوں اور طویل المیعاد کسٹمر میں تبدیل ہوسکتا ہے ، خاص طور پر ان کاروباری افراد کے لیے جو خدمات پیش کرنے پر توجہ مرکوز کرتے ہیں۔ تاہم ، مفت پروڈکٹ کی قیمت میں اضافہ ہوسکتا ہے ، لہذا کسی صارف کے ای میل ایڈریس کے بدلے میں کوئی مفید اور غیر محسوس چیز پیش کرنے کے بارے میں سوچیں ، جیسے مفت ای بک ، ہدایت ، ہدایات ، ویبینار ، گائیڈ یا چیک لسٹ فلکس ڈیجیٹل مارکیٹنگ ، ایک مواد کی حکمت عملی بنانے والی فرم

  سوشل میڈیا پر اپنے آپ کو بہت پتلا پھیلانا

 جب آپ مارکیٹنگ اور اپنے برانڈ کی تعمیر کے ساتھ آغاز کر رہے ہیں تو ، ایک یا دو اہم سماجی سامعین کی جانچ کریں جہاں آپ جانتے ہیں کہ آپ کے سامعین ہیں اور چھوٹے بجٹ کے ساتھ اپنی مرضی کے مطابق سامعین بنا سکتے ہیں۔ شروع میں اپنے اشتہاری بجٹ کو مت اڑاؤ

 عام اصول کے طور پر ، فیس بک اور پنٹیرسٹ مصنوعات کی فروخت کے لیے بہتر ہوتے ہیں۔ وڈمر وضاحت کرتے ہیں کہ لنکڈ ان کاروباری شخصیت کے لیے ایک بہتر فیلڈ ہے جو اپنا برانڈ بنانے کی کوشش کر رہا ہے۔ لنکڈ ان مواد کو دوبارہ ترتیب دینے کے لیے بھی ایک اچھی جگہ ہے

  ابتدائی کرایوں پر سکمنگ

 کاروباری حضرات بھرتی کے عمل میں جلدی کرتے ہیں تاکہ وہ اپنے کاروبار کو وسعت دے سکیں۔ لیکن اس راستے سے نیچے جانے سے ، بانی سڑک پر مسائل کے خطرے کو چلاتے ہیں ، بشمول مہارت اور کاروباری ضروریات میں ایک مماثلت ، ایک ایسی شخصیت جو ثقافت کے ساتھ اچھی طرح نہیں ملتی ہے یا کمپنی کے مشن سے وابستگی کی کمی ہے۔

 لہذا ، نوکری لیتے وقت ایسے لوگوں کی تلاش کریں جن کے پاس ایسی مہارتیں ہیں جو آپ نہیں رکھتے اور ان خوبیوں کو مجسم بناتے ہیں جن کا آپ احترام کرتے ہیں۔ پٹیل نے زور دیتے ہوئے کہا ، "پہلے پانچ نوکریاں آپ کی کمپنی کا باقی درجہ حرارت طے کریں گی

  جنون اور ڈرائیو کو کم کرنے کے لیے اسے کامیاب ہونے کی ضرورت ہے

 آپ نے کام/زندگی کے توازن کی اہمیت کے بارے میں بہت کچھ پڑھا ہے - اس کے بارے میں بھول جائیں۔ (کم از کم پہلے یا دو سال کے لیے

 ٹوبک کا کہنا ہے کہ "وقت کی فکر نہ کریں۔ "جب آپ اپنے وقت کے ہر منٹ کو سنبھالنے کی کوشش کر رہے ہوں تو بڑے خیالات نہیں آتے۔ جب آپ ملٹی ٹاسکنگ کرتے ہیں تو وہ نہیں آتے ہیں۔ وہ اس وقت آتے ہیں جب آپ کسی ایک چیز پر مرکوز ہوں۔ باقی سب کچھ کالے ہونے دیں۔ "

  یہ سوچ کر کہ ہر چیز ایک سائز ہے سب کے لیے فٹ بیٹھتی ہے

 صرف اس وجہ سے کہ ایک پروڈکٹ یا حکمت عملی نے ایک کمپنی کے لیے کام کیا ہے اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ یہ آپ کے لیے کام کرے گی۔ پٹیل تجویز کرتے ہیں کہ جو کچھ آپ پڑھتے ہیں اور کامیاب دیکھتے ہیں اس کے بارے میں صحت مندانہ حد تک شکوک و شبہات رکھتے ہیں۔ اگر آپ کم از کم مالیاتی اور وسائل کے خطرے کا استعمال کرتے ہوئے اپنی مصنوعات کی جانچ کر سکتے ہیں تو ایسا کریں

ایک تبصرہ شائع کریں

جدید تر اس سے پرانی