کاروبار میں اپنے پہلے سال کو زندہ رکھنے کے 3 سبق

 

کاروبار میں اپنے پہلے سال کو زندہ رکھنے کے 3 سبق
3 Lessons To Survive In Buisness

آپ کے پاس بہت اچھا آئیڈیا اور خواہش ہے - اب کیا؟ جیسا کہ آپ اپنا اپنا کاروبار شروع کرتے ہیں ، کچھ ایسی چیزیں ہیں جو ہر کاروباری شخص کو جاننے کی ضرورت ہوتی ہے تاکہ اسے اس نازک پہلے سال میں کامیابی کے ساتھ بنایا جا سکے۔ میرے 30 سال سے زائد عرصے میں بطور ٹیک لیڈر ، کاروباری اور پبلک اور پرائیویٹ کمپنیوں میں سی لیول کارپوریٹ ایگزیکٹو ، یہ تین سب سے بڑے سبق ہیں جو میں نے سیکھے ہیں

 کمال کے بارے میں بھول جائیں اور اپنے گاہکوں کو تلاش کرنے پر توجہ دیں

 تاجروں کے ناکام ہونے کی پہلی وجہ یہ ہے کہ ان کے پاس ایسے گاہک نہیں ہیں جو اپنی مصنوعات یا سروس خریدنا چاہتے ہیں۔ اس بات کو ذہن میں رکھتے ہوئے ، آپ کا پہلا سال ان لوگوں کی کمیونٹیوں کو تلاش کرنے کے بارے میں ہونا چاہیے جو آپ جو بیچ رہے ہیں اسے خریدنا چاہتے ہیں - یا یہاں تک کہ آپ جو بیچ رہے ہیں اس کا صرف ایک حصہ

 جیسا کہ آپ کرتے ہیں ، یہ نہ سمجھو کہ آپ کو اپنے کسٹمر بیس کو تلاش کرنے سے پہلے کامل پروڈکٹ یا سروس بنانے کی ضرورت ہے۔ یہ صرف آپ کی رفتار میں رکاوٹ ڈالے گا۔ منفی سوچ کو "اگر مجھے یہ ٹکڑا ٹھیک ملتا ہے تو پھر ..." کی جگہ لے لیں اور اس کے بجائے بڑے سوال پر لیزر مرکوز رہیں: "کیا میں اپنے خیال کے ساتھ آگے بڑھنے کے لیے کافی دلچسپی تلاش کرنے یا پیدا کرنے کے قابل ہوں؟

 اپنے اڈے کو پہچاننے کا ایک بہترین طریقہ گوگل جیسے ادا شدہ چینلز کے ذریعے ہو سکتا ہے جو صارفین تک آپ کی نمائش کو زیادہ سے زیادہ کریں۔ اس بات پر غور کریں کہ مالز میں کاروبار کیسے کھلیں گے کیونکہ یہاں پیدل ٹریفک تھا ، لیکن آج وہ تمام ٹریفک آن لائن ہے۔ ایک بار جب آپ اپنے گاہکوں کو ڈھونڈ لیتے ہیں تو ، آپ ایک مضبوط ابتدائی پوزیشن میں ہوتے ہیں اور آپ وہاں سے ٹھیک ٹیوننگ کی طرف مڑ سکتے ہیں

  اپنے نقد کو کنٹرول کریں

 دوسری اہم وجہ جس کی وجہ سے کمپنیاں جلد ناکام ہو جاتی ہیں وہ یہ ہے کہ ان کے پاس پیسے ختم ہو جاتے ہیں ، لہذا اس کھڑکی کے دوران آپ کے ماہانہ نقد بہاؤ اور اخراجات کا انتظام بہت ضروری ہے۔ یقینا ، دونوں ایک دوسرے کے ساتھ چلتے ہیں: آپ گاہکوں کو دریافت کرنے کے لئے کافی دیر تک زندہ رہنا چاہتے ہیں

 اپنے آپ کو قابل عمل بنانے کے لیے ، انتہائی قدامت پسندانہ انداز اپنائیں۔ اندر اور باہر جانے والی رقم کو ٹریک کرنے کے لیے ایک اچھا کیش فلو مینجمنٹ سسٹم نافذ کرکے شروع کریں اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کیش فلو اور منافع کے درمیان فرق کو سمجھتے ہیں۔ مثال کے طور پر ، یہاں تک کہ اگر آپ اپنی بہت سی مصنوعات گاہکوں کو فروخت کرتے ہیں ، اس کا لازمی مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ اپنے بل ادا کر سکتے ہیں۔ اگر آپ 60 دن کی شرائط کے ساتھ کریڈٹ پر 50،000 ڈالر مالیت کی مصنوعات فروخت کرتے ہیں ، پھر بھی آپ نے ان مصنوعات کو بنانے کے لیے 35،000 ڈالر مالیت کا سامان منگوایا اور آپ کو 30 دن کے اندر اپنے سپلائرز کو ادائیگی کرنی ہوگی-کرایہ اور تنخواہ کے اوپر-ریاضی جلدی پیچیدہ ہو جاتا ہے ، اور آپ لائٹس کو آن نہیں رکھ پائیں گے

 قدامت پسند ہونے کا ایک حصہ حسابی فیصلے بھی کر رہا ہے - مطلب یہ ہے کہ ٹیلنٹ کو زیادہ نہ کریں جب تک کہ آپ یہ طے نہ کر لیں کہ آپ کسٹمر بیس کو کیسے تلاش کریں گے ، پیسہ کمائیں گے اور سرمایہ کاروں کے لیے پرکشش بنیں گے۔ ترقی کے مواقع کھولنے کے لیے ان سب پر تیز نظر رکھنا ضروری ہے 

پرسکون رہیں اور اگلا صحیح قدم اٹھائیں

 نئی کمپنی کے قیام کے پہلے سال کے دوران ، ہمیشہ گھبرانے یا وجودی بحران کی کوئی نہ کوئی وجہ ہوتی ہے۔ ہوسکتا ہے کہ آپ کی نئی پروڈکٹ آپ کی متوقع ٹیک ریٹ نہ لے ، یا کوئی ایسا شخص جسے آپ ٹیم کو چھوڑنے کے لیے نازک سمجھتے ہوں ، یا غیر متوقع اخراجات کی وجہ سے آپ کی آمدنی کی تعداد چھوٹ جائے ، یا غیر متوقع مقابلہ مارکیٹ میں داخل ہو جائے - فہرست محسوس کر سکتی ہے لامتناہی

 یہ تمام منظرنامے سنجیدہ ہیں ، لیکن یقین دلاؤ کہ وہ عام ہیں اور خوبصورتی سے تشریف لے جا سکتے ہیں۔ حل اکثر پرسکون رہنا ہوتا ہے (مجھے ذاتی طور پر معلوم ہوتا ہے کہ مراقبہ مجھے زخموں سے بچنے میں مدد کرتا ہے اور جو کچھ میرے ارد گرد ہو رہا ہے اس سے ہم آہنگ رہتا ہے) ، اپنی جبلت کو سنیں اور اگلا صحیح کام کریں۔ اگر آپ ایسا کرتے ہیں تو ، آگے کا راستہ خود کو ظاہر کرنا شروع کردے گا۔

 ان ہتھکنڈوں کو متعین کرنے سے ، کاروباری حضرات کچھ زیادہ عام چیلنجوں پر تشریف لے جا سکتے ہیں جو کہ یقینی طور پر پہلے - اور مشکل سے مشکل سال کے دوران پیدا ہوں گے جبکہ اس بات پر مرکوز رہیں گے کہ کامیابی کے لیے سب سے زیادہ اہم کیا ہے۔

ایک تبصرہ شائع کریں

جدید تر اس سے پرانی