اگر آپ کے پاس یہ صلاحیت نہیں ہے تو فری لانس کی حیثیت سے کامیابی کے خواب دیکھنا چھوڑ دیں۔

 

اگر آپ کے پاس یہ صلاحیت نہیں ہے تو فری لانس کی حیثیت سے کامیابی کے خواب دیکھنا چھوڑ دیں۔

54 ملین امریکیوں نے 2016 میں آزاد ٹھیکیداروں کے طور پر کام کیا اور اس کے بعد سے تعداد میں کافی اضافہ ہوا ہے۔ سال 2020 تک ، امریکی افرادی قوت کا 43 فیصد فری لانسنگ ہو گا۔ ایک اچھے آن لائن ورکر کی اوسط قیمت کے ساتھ ، خاص طور پر ایک سافٹ وئیر ڈویلپر  $ 1ہزار کو چھو رہا ہے ، بہت سے لوگوں کو تکنیکی مہارتیں سیکھنے اور مختلف فری لانس مارکیٹوں میں بطور فری لانس اپنی خدمات پیش کرنے کی ترغیب دی جاتی ہے۔

 صرف امریکہ میں فری لانسرز ہر سال معیشت میں 1.4 ٹریلین کا حصہ ڈالتے ہیں اور دنیا بھر کے اعدادوشمار کا اندازہ صرف ان نمبروں کی بنیاد پر لگایا جا سکتا ہے۔

 فری لانسنگ آزادی ہے ، خود روزگار ہونے اور گھر سے اپنی رفتار سے کام کرنے کا خیال بے مثال ہے۔ گھر سے کام کرنے اور اپنی کارکردگی کو بڑھانے کے ذریعے بااختیار بننے کی بڑھتی ہوئی کامیابی کے ساتھ ، دنیا کی بہت سی بڑی کمپنیاں بھی گھر کے ماڈل سے کام کی حوصلہ افزائی کر رہی ہیں کیونکہ اس کے کثیر جہت زیادہ سے زیادہ پیداواری صلاحیت کے حامل ہیں۔

اپنی پسندیدہ نوکری حاصل کرنے کیلئے 4 بہترین ٹپس

 ایک فری لانس کے طور پر جو تقریبا  دو دہائیوں سے خود ملازمت کر رہا ہے ، میں نے کامیابی اور ناکامی کی کئی کہانیاں دیکھی ہیں۔ میں نے فری لانسرز کو ناکام ہوتے اور چھوڑتے ہوئے دیکھا ہے جن کا سب سے اوپر تک پہنچنا مقصود تھا اور میں نے فری لانسرز کو بھی کھیل کو تیز کرتے ہوئے دیکھا ہے حالانکہ میں نے انہیں اپنے کیریئر کے آغاز میں مکمل ناکامی کے طور پر ٹپ دیا تھا۔

 جب میں نے فری لانسنگ سرپرست اور فری لانسرز کے رویے کا بغور مشاہدہ کرنا شروع کیا تو میں نے محسوس کیا ، یہ صرف مہارت ہی نہیں ہے جو آپ کو جگہوں پر لے جاتی ہے۔

 سچ کہا جائے ، مہارت صرف ایک وصف ہے ، اور یقینا ، آپ کو کافی باصلاحیت ہونا پڑتا ہے تاکہ کوئی کام سرانجام دے سکے لیکن فری لانسنگ مہارت سے بہت دور ہے ، میرا مطلب ہے-جہاں تک چکھنے کی کامیابی کا تعلق ہے .

 2010 کی ایک سرد موسم میں ، میں اپنے ایک کلائنٹ کے ساتھ اسکائپ پر بات چیت کر رہا تھا جو مجھ سے ذاتی طور پر بات کرنا چاہتا تھا اور دیکھنا چاہتا تھا کہ میں کس طرح بات چیت کرتا ہوں۔

 ان کا خیال یہ تھا کہ ایشیا کے لوگ عام طور پر غریب لوگ ہوتے ہیں کیونکہ ان کا تعلق تیسری دنیا کے ممالک سے ہوتا ہے ، انگریزی ان کی پہلی زبان نہیں ہے اور وہ کسی ایسے شخص کی خدمات حاصل کرنے میں اپنا پیسہ ضائع نہیں کرنا چاہتا جسے اس منصوبے کی ضروریات کو سمجھنا انتہائی مشکل لگے گا۔ کام مکمل کرو.

 ہماری ویڈیو کال کے چند منٹ کے اندر ، اس نے میری توجہ میری مواصلات کی مہارت کی طرف دلائی۔ وہ متاثر ہوا ، کم سے کم کہنا ، اور مجھے بتایا کہ وہ انگریزی بولنے ، جاننے کی کمی کے درمیان میرے ملک سے کسی کی خدمات حاصل کرنے میں کیوں شکوک و شبہات کا شکار تھا۔

طویل عرصے تک بیٹھنا دل کو نقصان پہنچا سکتا ہے

 اس پریشانی کو ایک طرف رکھتے ہوئے ، اس کا اگلا مشاہدہ میری مواصلات کی مہارت تھی اور کچھ ہی وقت میں ، میں نہ صرف اپنے لہجے کی تعریف کر رہا تھا بلکہ یہ بتانے کی میری صلاحیت کی بھی تعریف کر رہا تھا کہ 'میں اس کے کام ، ٹائم لائن ، اور دیگر مضحکہ خیز چیزوں کو کیسے حاصل کرنے کا ارادہ رکھتا ہوں' نوکری کے بارے میں تفصیلات

 میں یہاں ایک اقرار کرنا چاہتا ہوں۔ میں تخیل کے کسی بھی حصے سے کبھی بھی عظیم یا باصلاحیت گرافک ڈیزائنر نہیں تھا۔ اگر آپ مجھ سے پوچھیں ، ایمانداری سے ، میں اوسط ہونے کے قریب بھی نہیں تھا لیکن ایک خصوصیت جس نے میرے فری لانس کیریئر کو اتنا لمبا کیا وہ میری 'مواصلاتی مہارت' تھی۔

 یہ میرے گاہکوں کے ساتھ بات چیت کرنے کی صلاحیت تھی جس نے مجھے اپنے کیریئر کو طول دینے اور آزادانہ زندگی گزارنے کے قابل بنایا۔

 مواصلات کی مہارت نہ صرف نئے گاہکوں کو حاصل کرتی ہے بلکہ پرانے گاہکوں کو بھی برقرار رکھنے میں بہت مدد کرتی ہے ، جس کے بارے میں مجھے یقین ہے کہ ایک فری لانس کی حیثیت سے آپ کی کامیابی کا 60 فیصد ہے۔ آپ ہر روز نئے کلائنٹ نہیں ڈھونڈ سکتے ، کوئی نہیں مل سکتا۔ لیکن ، اگر آپ اپنے گاہکوں کے ساتھ باقاعدگی سے بات چیت کر کے انہیں مطمئن کر سکتے ہیں ، تو نہ صرف آپ انہیں ماہانہ معاہدوں پر دستخط کر کے آپ کو ٹاپ ڈالر ادا کرنے پر راضی کر سکتے ہیں بلکہ انہیں مزید گاہکوں کو اپنے راستے پر بھیجنے کا اعتماد بھی ملتا ہے۔

 ہارورڈ یونیورسٹی کے مطابق ، یہ انکشاف ہوا کہ کاروباری ترقی کے لیے کلائنٹ برقرار رکھنا انتہائی ضروری ہے۔ آپ صرف اچھا کام کر سکتے ہیں ، گاہکوں کو برقرار رکھ سکتے ہیں اگر آپ کے پاس اچھی مواصلاتی مہارت ہو۔ آپ کی تکنیکی مہارت ثانوی ہے ، یہاں تک کہ اگر آپ کے پاس مناسب مہارت کا سیٹ نہیں ہے ، آپ اپنے لیے کام کرنے کے لیے بہترین لوگوں کی خدمات حاصل کر سکتے ہیں اور کام کروا سکتے ہیں۔

واٹس ایپ جلد میسجنگ کا نیا فیچر لانچ کرے گا: رپورٹ

 یہ ایک ٹھوس وجہ ہے کہ جیک ما جیسے کامیاب لوگ ہمیشہ ایسے لوگوں کی خدمات حاصل کرتے ہیں جو اس سے زیادہ ہوشیار ہوتے ہیں۔

 لہذا ، اگر آپ آن لائن کامیاب بننا چاہتے ہیں ، بطور فری لانس یا اپنے کاروبار میں-اپنے مواصلات کی سطح کو بلند کریں ، صرف اس مہارت پر محنت کریں اور آپ کی کامیابی کے امکانات تین گنا بڑھ جائیں گے

ایک تبصرہ شائع کریں

جدید تر اس سے پرانی